Optimizarea SEO a numelui de domeniu reprezintă un pas esențial ce trebuie efectuat înaintea etapelor următoare. Cumpără domeniu numai după ce te asiguri că ai găsit un furnizor profesionist și ai ales un nume potrivit. Totuși, ai grijă să iei în considerare posibilitatea existenței unui domeniu identic și nevoia găsirii unei noi alternative! Astfel, te vei asigura că investiția ta va fi una de succes, iar business-ul tău se poate dezvolta armonios.
Optimizarea numelui domeniului este necesară pentru a ușura accesibilitatea potențialilor vizitatori. Întregul proces include alegerea unei fraze simple, un subdomeniu opțional și un domeniu top level. Astfel, cele trei elemente întocmesc identitatea unui site.
Există mai multe tipuri de SEO care se diferențiază de optimizarea numelui de domeniu. Astfel, ai grijă să nu ai parte de confuzii între:
- SEO pentru pagina web – Vizează optimizarea întregului conținut digital de pe site-ul tău: textul, imaginile, dar și butoanele asociate.
- Optiminarea URL-ului – Pune accent pe optimizarea titlurilor, link-urilor întâlnite în text și tuturor elementelor ce alcătuiesc adresa web.
- SEO pentru numele domeniului – Se referă strict la optimizarea numelui domeniului înregistrat.
SEO reprezintă o adevărată strategie prin care poți crește traficul paginii tale web. Astfel, combinarea celor trei tipuri de optimizare îți vor aduce succesul la care visezi și te vor ajuta să-ți atingi scopurile.
Creșterea numărului de persoane ce-ți accesează pagina vine la pachet și cu dezvoltarea business-ului tău. Astfel, optimizarea este o parte esențială pentru orice afacere care își dorește să activeze și în mediul online.
Cumpără domeniu – Ce pași trebuie să urmezi pentru a selecta un nume SEO-friendly?
Înainte de a opta pentru servicii cumpără domeniu trebuie să te asiguri că numele ales de tine îndeplinește toate cerințele. Pentru a-ți ușura misiunea, te poți ghida după următoarea listă:
- Alege cuvintele cheie potrivite – Desigur, numele domeniului nu are nevoie de un cuvânt cheie pentru a vedea o creștere în numărul de accesări. Totuși, nu este niciodată o idee proastă să adaugi cuvinte care conferă claritate paginii tale web. De exemplu, o firmă de îmbrăcăminte poate fi urmată de cuvântul ,,fashion”.
- Selectează un nume cât mai scurt – Deși nu afectează în mod direct motorul de căutare, lungimea numelui domeniului cu siguranță va avea un impact asupra consumatorilor. Astfel, există posibilitatea ca majoritatea accesanților paginii să nu îi rețină numele domeniului. Studiile arată că dimensiunea cea mai potrivită este in jur de 13 caractere
- Optează pentru o extensie a domeniului potrivită – Extensia cea mai avantajoasă din punct de vedere al încrederii în fața consumatorului este .com. Nu va contribui la fel de mult la dezvoltarea paginii pe partea de optimizare, însă încrederea consumatorului este un avantaj de luat în considerare.
Nu în ultimul rând, studiul competiției îți poate oferi un mare avantaj. Analizarea numelui domeniului competitorilor tăi te va ajuta să îi înțelegi mai bine poziționarea pe piață, dar și percepția asupra pieței. Informațiile prețioase te vor ajuta să faci o alegere potrivită înainte de a recurge la servicii specializate cumpără domeniu.
Așadar, pagina ta web poate avea un adevărat succes dacă acorzi suficientă atenție alegerilor pe care le faci.