Deci, ai reușit într-un final să apeși click pe „cumpara domeniu„. Felicitări, sunteți cu un pas mai aproape de lansarea site-ului dumneavoastră! Dar acesta este doar începutul. Iată ce ar trebui să faci în continuare.
Ca orice altceva, cel mai bun mod de a învăța este să faci. A face ceva este aproape întotdeauna mai bine decât a nu face nimic, iar înregistrarea unui nume de domeniu nu este diferită. Sigur că este interesant să alegi un nume de domeniu și să termini cu asta pentru moment, dar asta ar putea fi o greșeală.
1. Alegeți un serviciu de gazduire web
Primul lucru pe care ar trebui să îl faceți după ce ați cumpărat un domeniu este să vă configurați contul de găzduire cu un furnizor de servicii de hosting.
Găzduirea este ceea ce face ca site-ul să trăiască online; este serviciul care permite oamenilor să vă acceseze site-ul.
Există multe opțiuni, dar vă recomandăm să folosiți un furnizor de servicii de hosting precum Hostgate dacă este prima dată când vă creați un site web. Cu un serviciu clienți excelent, care oferă pachete la prețuri rezonabile pentru cei care abia încep să își creeze propriile site-uri web.
2. Cumpara domeniu apoi adaugă certificatul SSL
SSL este o abreviere pentru Secure Socket Layer, care este modalitatea standard din industrie de criptare a datelor transferate între browserele web (computerul dumneavoastră) și servere (gazda web).
Asta înseamnă că toate datele schimbate între dumneavoastră și un site web sunt criptate, ceea ce este deosebit de important atunci când este vorba de informații confidențiale, cum ar fi cardurile bancare.
Priviți chiar acum bara de adrese din browserul dvs. web. Ați observat lacatul din stânga adresei site-ului nostru? Acesta este modul în care funcționează SSL. Veți observa, de asemenea, că URL-ul nostru începe cu „https” și nu cu „http”.
Hostgate ofera Certificat SSL gratuit pentru toate domeniile gazduite.
3. Configurați o adresă de e-mail
Este posibil să operezi o afacere astăzi fără e-mail? Pot exista câteva excepții, dar, în cea mai mare parte, e-mailul este un element esențial pentru funcționarea unui site web sau a unei afaceri.
Nu numai că e-mailul este cea mai populară metodă de comunicare corporativă, dar este, de asemenea, o tehnică foarte reușită de informare a clienților cu privire la articole noi și oferte speciale.
4. Verifică-ți site-ul cu Google Search Console / Webmaster Tools
După cum probabil știți, Google nu este „internetul” și nici nu caută pe întregul World Wide Web. Este un motor de căutare precum: Yahoo, Yandex, MSN, si multe altele, foarte multe, fiecare caută in propriul index.
Acest index este construit prin monitorizarea constantă a internetului în căutarea de site-uri, pagini și materiale noi. Acesta este modul în care Google poate oferi rezultate de căutare atât de rapide.
Deoarece Search Console detectează orice greșeli pe care Googlebot le poate descoperi pe paginile web, puteți identifica și rezolva imediat probleme comune, cum ar fi:
- Page 404
- Eroare pe server (server căzut / indisponibil)
- Probleme legate de DNS
- Duplicarea conținutului
- Notificări de penalizare pentru
5. BONUS
Utilizați Mailchimp pentru e-mail marketing (pasul 3).
O listă de corespondență a clienților bine întreținută este un must-have pentru orice afacere sau proprietar de site web. De ce nu ar trebui să fie? Oamenii din lista dvs. de e-mail sunt deja familiarizați cu marca, produsele și serviciile dvs. și sunt adesea dornici să cumpere!
Utilizați Google Analytics pentru urmărirea site-ului web.
Care este scopul de a lansa un site web dacă nu aveți nicio idee despre câți oameni îl vizitează? Mai mult, nu v-ar plăcea să știți cum v-au găsit aceste persoane site-ul? Ce pagini le plac? Ce pagini nu le plac?
Google Analytics este o soluție de analiză la nivel profesional pentru site-ul dvs. web care poate răspunde la toate aceste întrebări și la multe altele.
Concluzii
Sperăm că acești 5 pași vă pot ajuta, dar, din nou, dacă este prima dată când faceți acest lucru, sunt șanse să nu o faceți perfect din prima. Această postare este menită să vă ghideze în direcția corectă și astfel încât să nu faceți o greșeală costisitoare. Nu uitați să ne anunțați dacă aveți alte idei sau sfaturi despre ce altceva ar trebui să ia în considerare oamenii atunci când își transformă numele de domeniu într-un site web.