Vrei o modalitate de a rezolva problemele de conectare cu cookie-urile din browser?
Ați încercat vreodată să accesați un site web și ați primit acest mesaj? „Autentificarea a eșuat. Numele de utilizator sau parola pe care ați introdus-o nu este validă. Vă rugăm să verificați numele de utilizator și parola. Dacă problemele persistă, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru asistență.”
Acest lucru este valabil și atunci când încercați să accesați tabloul de bord WordPress după ce v-ați conectat cu succes. În acest articol, vă voi arăta cum să rezolvați aceste probleme.
Există mai multe cauze potențiale pentru problemele de conectare legate de cookie-urile din browser. Iată câțiva pași pe care îi puteți încerca pentru a depana și rezolva problema:
Verificați dacă browserul dvs. este actualizat: Asigurați-vă că utilizați cea mai recentă versiune a browserului dvs. web. Este posibil ca browserele neactualizate să nu poată gestiona corect modulele cookie, ceea ce poate cauza probleme de conectare.
Cum să remediați problemele de conectare cu cookie-urile din browser:
- Ștergeți memoria cache și cookie-urile din browser: Uneori, modulele cookie vechi sau corupte pot cauza probleme cu autentificarea. Pentru a remedia acest lucru, încercați să ștergeți memoria cache și modulele cookie ale browserului dvs. De obicei, puteți face acest lucru accesând meniul „setări” sau „preferințe” al browserului și selectând opțiunea de ștergere a cache-ului și a cookie-urilor.
- Verificați setările de cookie-uri ale browserului dumneavoastră: Asigurați-vă că browserul dvs. este setat să accepte cookie-uri. Puteți verifica acest lucru accesând meniul „setări” sau „preferințe” al browserului și căutând o secțiune referitoare la cookie-uri. Dacă cookie-urile sunt dezactivate, încercați să le activați și vedeți dacă se rezolvă problema de conectare.
- Verificați dacă există conflicte cu alte programe: Dacă aveți instalate pe computer extensii, plugin-uri sau alte programe care ar putea afecta cookie-urile din browser, încercați să le dezactivați pentru a vedea dacă se rezolvă problema de conectare.
- Verificați dacă există probleme cu site-ul web: Dacă aveți probleme la conectarea la un anumit site web, este posibil să existe o problemă cu site-ul web în sine. Încercați să contactați echipa de asistență pentru clienți a site-ului web pentru asistență.
Cum să remediați problemele în funcție de browser:
Pe Mac
Chrome
- Deschideți Chrome.
- Faceți clic pe butonul Setări (cu trei puncte) din colțul din dreapta sus.
- Faceți clic pe Privacy and Security (Confidențialitate și securitate) în meniul din partea stângă.
- Selectați Cookies și alte date de pe site.
- La Setări generale, selectați Permiteți toate modulele cookie sau Blocați modulele cookie ale terților în Incognito
Safari
- Faceți clic pe Safari în bara de meniu.
- Faceți clic pe meniu și selectați Preferențe.
- Selectați Privacy (Confidențialitate).
- Sub Blocarea cookie-urilor, selectați Niciodată. NU selectați Blocați toate modulele cookie în secțiunea Confidențialitate, deoarece acest lucru ar putea duce la apariția unui ecran alb.
- Pentru Limitați accesul site-urilor web la serviciile de localizare, asigurați-vă că NU este setat la Refuzați fără solicitare.
- Încercați să vă conectați la contul dvs. de găzduire la noi. Dacă tot nu reușiți să vă conectați la contul dvs., asigurați-vă că Safari are Javascript activat. Consultați instrucțiunile opționale de mai jos
(Opțional – Activați Javascript)
- Faceți clic pe Safari în bara de meniu și selectați Preferințe.
- Mergeți la fila Security (Securitate).
- Puneți o bifă pe Enable Javascript (Activare Javascript).
Firefox
- Deschideți Firefox și faceți clic pe butonul Settings (Setări) din colțul din dreapta sus.
- Faceți clic pe Options (Opțiuni).
- Faceți clic pe Confidențialitate și securitate.
- În secțiunea Protecție sporită împotriva urmăririi, selectați Standard sau Strict. NU selectați nivelul de urmărire Personalizat, deoarece acest lucru ar putea duce la apariția unui ecran alb.
Pe PC
Chrome
- Deschideți Chrome.
- Faceți clic pe butonul Setări (cu trei puncte) din colțul din dreapta sus.
- Faceți clic pe Confidențialitate și securitate.
- Puteți selecta Permiteți toate modulele cookie sau Blocați modulele cookie terță parte în Incognito. NU selectați Blocarea tuturor modulelor cookie, deoarece acest lucru ar putea duce la apariția unui ecran gol
Edge
- Deschideți Microsoft Edge și faceți clic pe butonul Settings and More (Setări și altele) (cu trei puncte) din colțul din dreapta sus.
- Faceți clic pe opțiunea Settings (Setări).
- Faceți clic pe Privacy and Services (Confidențialitate și servicii).
- La secțiunea Enhanced Tracking Protection (Protecție sporită împotriva urmăririi), puteți selecta Basic (De bază) sau Strict (Strict).
- Reveniți la opțiunea Settings (Setări).
- Faceți clic pe Cookies and Site Permissions (Cookie-uri și permisiuni pentru site).
- Faceți clic pe Manage (Gestionare) și ștergeți cookie-urile și datele site-ului.
- Activați Permiteți site-urilor să salveze și să citească datele cookie-urilor (recomandat). NU selectați nivelul de urmărire Balanced (Echilibrat), deoarece poate avea ca rezultat un câmp de acreditări gol pe ecranul de conectare.
Firefox
- Deschideți Firefox și faceți clic pe butonul Setări din colțul din dreapta sus.
- Faceți clic pe Privacy & Security (Confidențialitate și securitate) în meniul lateral.
- În secțiunea Enhanced Tracking Protection (Protecție sporită împotriva urmăririi), selectați Standard sau Strict. NU selectați nivelul de urmărire Personalizat, deoarece acest lucru ar putea duce la apariția unui ecran alb.
Dacă niciunul dintre acești pași nu rezolvă problema, este posibil să existe o problemă mai profundă care necesită o depanare suplimentară. În acest caz, ar putea fi util să solicitați asistență din partea unui tehnician sau a unui reprezentant al serviciului de asistență pentru clienți.